Dòng Nội dung
1
Customer-driven project management : a new paradigm in total quality implementation / Bruce Barkley, James H. Saylor

New York : McGraw-Hill, 1993
xxiii, 508 p. : ill. ; 24 cm.

This book introduces project managers and engineers to the concept of TQM and demonstrates how to put quality impmvements 'on line.' A unique eight-phase system shows readers how they can become key team players-working with management to nieet customer needs without sacrificing schedules or running over budget
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

2
Quality and statistics : total quality management / Milton J. Kowalewski, Jr., editor.

Philadelphia, PA : ASTM, 1994.
179 p. : ; 23 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

3
Strategic environmental management : using TQEM and ISO 14000 for competitive advantage / Grace Wever.

New York : Wiley, 1996.
xviii, 299 p. : ill. ; 26 cm. +


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

4
The quality yearbook 1998 / Jame W Cortada, John A. Woods

New York : McGraw - Hill, 1998
782 p. ; 24 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

Copyrights © Thư Viện Trường ĐH XÂY DỰNG HÀ NỘI